Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Carita Hedlund - 10 maj 2013 17:42

Jaa du..en mycket bra fråga det där...

Jag är snart 40 årig kaos mamma till 3 stycken små orkaner =)

Utan dom vore livet inte värt att leva kan jag jue säga rakt av!!

Jag är lyckligt gift med den underbaraste mannnen i världen

<3 Daniel <3


Livet här hemma är ibland annat än lugn och ro och decibelen rätt så hög.

Men det är så med fem starka viljor i en och sammma familj =) och har man dessutom speciella behov så är det en aningen krångligare =P


Men heey....thats us...=)

 

Så vad ska man mer berätta om mig och det mina?
Finns jue inte så mycket intressant att berätta...tycker jag....men vad vet jag =P

 

Idag är det fredag =) efter maten blev det scooby munkar (barnen älskar scooby doo) och scooby snacks(djurformade kex)  Nu sitter dom och tittar på Casper det snälla spöket =)

Snart "Helg Bolis" Barnen älskar sitt bompa...och det kan jag förstå till viss del....men Biss och kajs?!
Eh...det är väl det program jag minst förstår mig på ...

Själv blir det väl inget särskilt man hittar på ....både jag och gubbe trötta ....och jag somnar ju alltid runt kl 20.30..så kolla på film med mig tycker gubbe är bortkastat...=P 

 

Ja som ni ser så är jag inte någon särskilt intressant person..men en sak är jag...mig själv...=D  Och denna blogg är i första hand mitt sätt att få ur mig diverse tankar och ideer som poppar upp i mitt huvud...eller helt enkelt bara ett sätt att ventilera. Och är det någon som läser och det inte faller i smaken....ger ett enkelt råd..ge fan i och läs...och bespara mig massa trökiga kommentarer och kritik! Detta är min blogg och där skriver jag exakt som JAG vill! Tack för mig och önskar alla en trevlig helg!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards