Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Carita Hedlund - 12 maj 2013 16:41

Idag är det vad vi kallar damsöndag...ungarna pallar med max två dar..sen är helgen fööör lååång =/


idag har jag och Loppan varit och rännt. Åkte till Maxi och handla strumpor etc...=)


När vi kom hem runt ett så slängde vi igång en jätte gooood chorizo gryta, jag och Loppan...grabbarna städa sitt rum.


Imorgon blir det bara skola för boysen...inget fritids. Så det blir ingen kurs imorgon...hinner ju inte mer än dit så ska jag  hem...Loppan går som vanligt på dagis imorgon.


Helt sjuk hur mycket man ska behöva bråka med sina barn  alltså...=/ Gillar inte alls det...och just nu är den äldsta vääääldigt påfrestande....=/  
Alla mina barn testar mig sjukt mycket och sist på läkar kontrollen hade jag en aningen för högt blodtryck...är ju stress ömtålig och barnen gör det inte lättare för mig heller...men det vänder...så småning om....gäller att ha förtröstan när det är som jobbigast och bara bita ihop. Så gott det går...


Önskar alla en fortsat trevlig kväll =D




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards